8 tehnici SEO White Hat pentru a ti dubla traficul de cautare7

8 tehnici SEO White Hat pentru a-ți dubla traficul de căutare

Depășiți concurența abordând factorii cheie ai Google în determinarea rezultatelor căutării. Iată opt modalități de SEO White Hat de a face acest lucru.

Blocat într-un ciclu de optimizări care nu mișcă acul?

În această postare cei de la SEO Marketing Solutions vă dezvăluie tehnici de SEO White Hat care pot dubla, triplica sau chiar de 10 ori traficul dvs. din căutarea organică. Sistemul Google pentru clasarea site-urilor web încorporează o serie de algoritmi menționați să ofere cele mai „mai bune” rezultate. Acești algoritmi iau în considerare mulți factori, inclusiv cuvintele dintr-o interogare, relevanța, capacitatea de utilizare a paginii, expertiza sursei, localizarea geografică și setările. În plus, ponderea acestor factori depinde de natura unei interogări.

  • Pentru subiectele actuale, prospețimea are multă greutate .
  • Pentru o definiție de tip dicționar, încrederea în pagină și autoritatea joacă un rol mai important.
  • Pentru a se asigura că algoritmii funcționează conform intenției, Google angajează o armată de evaluatori ai calității.

Ei urmează liniile directoare stricte dezvoltate de Google pentru a se asigura că rezultatul algoritmului corespunde standardelor stabilite pentru calitatea paginii și nevoile îndeplinite. Aceste instrucțiuni sunt o citire obligatorie pentru oricine se gândește serios la construirea unui site web de cea mai bună performanță.

Potrivit Google, algoritmul lor de căutare analizează cinci factori cheie pentru a determina ce rezultate apar în partea de sus a rezultatelor căutării lor:

  • Sensul interogării dvs.
  • Relevanța paginilor web.
  • Calitatea conținutului.
  • Utilizabilitatea paginilor web.
  • Context și setări.

Prin abordarea acestor cinci factori, vă veți pune în situația de a depăși concurența. Iată câteva sfaturi specifice despre cum să o faci:

1. Mobile First

Am început pentru prima dată să promovam o abordare a SEO „în primul rând pe mobil” în martie 2015, după ce am numit actualizarea Google pentru mobil în așteptare „ mobilegeddon ”.

Numele a prins, dar pe 21 aprilie 2015, actualizarea nu a creat o tulburare atât de mare pe cât se aștepta la acea vreme. Totuși, a anunțat pe toată lumea că mobilul era aici și nu mai era „viitorul”. Cei care nu au ținut cont de avertismentul de a trece pe mobil au plătit ulterior prețul. Astăzi, Google este all-in pe mobil .

Dacă nu sunteți sigur dacă site-ul dvs. îndeplinește criteriile pentru a fi compatibil cu dispozitivele mobile, conectați-vă la contul Search Console și vedeți Raportul de utilizare mobilă. Google va raporta acolo problemele de mobil, astfel încât să puteți lua măsurile adecvate pentru a fi conform.

2. Revendicați-vă înregistrarea companiei

Profilul de afaceri Google, cunoscut anterior ca Compania mea pe Google, este o înregistrare de afaceri gratuită.

Profilurile de afaceri apar în Căutarea Google, Hărți Google și Cumpărături Google. Dacă afacerea dvs. are o locație fizică sau călătorește la clienți, puteți crea un profil de companie pe Google.

Top 5 beneficii Google Business Profile

  • Este publicitate GRATUITĂ – mai ieftină decât căutarea plătită și mai rapidă decât SEO.
  • Google Maps favorizează afacerile relevante din punct de vedere geografic.
  • Un profil optimizat face o primă impresie bună.
  • O evaluare bună cu stele construiește încredere și oferă dovezi sociale.
  • Abilitatea de a verifica performanța profilului și de a obține informații.

Pe măsură ce Google continuă să-și îmbunătățească capacitatea de a oferi rezultate hiperlocale, este extrem de important să aveți date complete și precise în profilul de afaceri Google.

Acesta continuă să fie un câștig ușor, deoarece multe companii încă nu își revendică lista.

3. Îmbunătățiți-vă experiența cu pagina

Experiența paginii Google este definită de un set de semnale care sunt concepute pentru a măsura modul în care utilizatorii reacționează la o pagină web. Această măsurătoare depășește valoarea informațiilor de bază. Utilizează Core Web Vitals , un set de valori care măsoară performanța de încărcare a paginii, interactivitatea și stabilitatea vizuală, precum și compatibilitatea cu dispozitivele mobile , HTTPS și regulile interstițiale intruzive .

Cum afectează experiența paginii clasamentele?

În cazurile în care mai multe pagini pot satisface criteriile de căutare pentru relevanță, experiența paginii are mai multă greutate. O pagină care oferă informații căutate depășește o pagină cu mai puțină relevanță, dar cu o experiență de pagină mai bună. Pe scurt, experiența paginii poate fi departajarea SERP.

4. Concentrați-vă pe experiența utilizatorului (UX)

Google i-a încurajat întotdeauna pe webmasteri să își concentreze principalul obiectiv pe oferirea unei experiențe bune pentru utilizator. Pe măsură ce algoritmul devine „mai inteligent”, site-urile web care fac acest lucru sunt poziționate pentru a beneficia cel mai mult. O experiență bună de utilizator este mult mai profundă decât scrierea unui cod curat.

Potrivit unui studiu din Oxford Journal, „Scopul designului UX în afaceri este de a îmbunătăți satisfacția și loialitatea clienților prin utilitatea, ușurința de utilizare și plăcerea oferite în interacțiunea cu un produs.”

Pentru scopurile noastre, site-ul dvs. este produsul. Obiectivul este de a determina mai întâi intenția unui utilizator, apoi de a dezvolta o metodologie pentru navigare lină – o metodologie care evocă o emoție pozitivă și duce la o experiență generală bună. Încorporarea celor mai bune practici UX este ușoară. Web-ul este plin de șabloane și sfaturi. Ceea ce îi separă pe profesioniști de amatori este testarea A/B. Fiecare dintre noi are propriile părtiniri care vor influența modul în care este construită o pagină web.

Prin derularea unei serii de experimente , veți putea cuantifica ceea ce funcționează și ce nu și veți putea continua testarea până când veți reuși.

5. Cercetați-vă cuvintele cheie

Așa este – cercetarea cuvintelor cheie este încă importantă. Google oferă mai puține date despre cuvinte cheie, terțe părți precum Ahrefs și Semrush și-au dezvoltat propriile instrumente pentru cuvinte cheie pentru a umple golul. Cu toate acestea, modul în care se procedează la realizarea și utilizarea rezultatelor cercetării cuvintelor cheie s-a schimbat, datorită RankBrain și BERT.

În esență, RankBrain este învățarea automată. Acest lucru permite Google să pună lucrurile în context, mai degrabă decât să se bazeze doar pe șiruri de metadate. Google înțelege acum nuanțele de limbă, cum ar fi stemming, sinonime și răspunsuri.

BERT este un acronim pentru Bidirectional Encoder Representations from Transformers. Scopul principal este de a oferi rezultate de căutare mai bune pentru căutări mai lungi și mai conversaționale în care prepoziții precum „pentru” și „la” afectează contextul unei interogări.

La momentul lansării, în octombrie 2019, Google a estimat că BERT va afecta 10% din toate căutările din Statele Unite. Noua generație de instrumente pentru cuvinte cheie ia în considerare acest lucru prin generarea de date relevante, cum ar fi subiecte parentale, grupuri de cuvinte cheie și intenție de căutare.

Înarmați cu aceste informații, utilizatorii pot dezvolta conținut relevant din punct de vedere contextual.

6. Aveți un plan complet de marketing de conținut

Potrivit Institutului de Marketing de Conținut, 51% dintre toți respondenții raportează că este mai dificil să captezi atenția audienței astăzi decât în ​​urmă cu doar un an, deoarece conținutul este unul dintre cei mai importanți factori de clasare Google, este important să îl faceți corect. Încă o dată, aceasta prezintă o oportunitate uriașă pentru cei dispuși să investească timp pentru ca acest lucru să se întâmple.

Toată lumea vorbește despre crearea de „conținut grozav”, dar ce înseamnă asta?

Într-adevăr, se rezumă la a avea conținut util, a găsi publicul potrivit și apoi a ajunge la acel public. Acesta nu trebuie să fie un exercițiu dificil. Se rezumă la a avea empatie cu potențialii tăi și clienții. Ann Handley a creat următoarea formulă pentru a rezuma:

Util x plăcut x inspirat = conținut inovator

Conținutul excelent vine în multe forme diferite. Un plan complet de marketing de conținut va include o combinație dintre următoarele:

  • Bloguri.
  • Imagini vizuale bazate pe date (Original Research).
  • Imagini.
  • Infografice.
  • Prezentări SlideShare.
  • Videoclipuri.

7. Acordați atenție optimizării în pagină

Știați că Google își publică propriul Ghid de început pentru optimizarea motoarelor de căutare ?

În ciuda numelui său, acest ghid este o resursă excelentă pentru toți cei care doresc să își maximizeze șansele de a apărea în rezultatele căutării Google. Ghidul acoperă elementele de bază cheie pe pagină, inclusiv cele mai bune practici pentru optimizare:

  • Titluri pagini.
  • Anteturi.
  • Metadescrieri.
  • Alt-text imagine.
  • Markup structurat.
  • Adresele URL ale paginilor.
  • Legătura internă.

Resurse suplimentare pentru îmbunătățirea optimizării în pagină:

  • Google Search Central Blog
  • Forumul de ajutor central pentru Căutare Google
  • Google Search Central Twitter
  • Canalul YouTube central de căutare Google
  • Cum funcționează căutarea

8. Construirea de legături supraalimentează toate celelalte eforturi

Poate veni o zi în care linkurile sunt mai puțin importante pentru clasamente, dar acea zi nu a sosit încă. Cheia este să obțineți tipurile potrivite de link-uri care au relevanță pentru site-ul dvs. Link-uri care necesită o revizuire editorială umană.

Abordarea noastra preferată de a câștiga link-uri relevante este construirea unui centru de resurse. Un centru de resurse poate funcționa pe aproape orice tip de site web. Pe lângă atragerea de legături, un centru de resurse bun ajută la construirea încrederii și a autorității web.

Concluzia

Căutarea organică este un maraton continuu. Nu există o singură modalitate standard de a domina SERP-urile, dar dacă vă concentrați doar pe cele opt zone prezentate mai sus, vă puteți dubla, tripla sau creste chiar de 10 ori traficul web pe site.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți click pe stele pentru evaluare!

Rata medie 0 / 5. Voturi: 0

Niciun vot până acum, evaluează pagina !